Marie Brožová

03.09.2017

Náš první host: Marie Brožová

K našemu prvnímu rozhovoru jsme si pozvali přímo Kapitánku našeho klubu, která pozvání s radostí a s špetkou hrdostí přijala. Vybrat si Marušku, jakožto první osobu otevírající náš cyklus rozhovorů, bylo vcelku na místě. Kdo jiný by totiž měl zahájit tuto sekci, než přímo Královna klubu The Others!

Civilní jméno: Marie

Věk: 17 let

Město: -

Oblíbený biatlonista/ka: G. Koukalová, D. Domracheva, A. Chevalier, M. Fourcade, J. Bo, O. E. Bjoerdalen

Oblíbená soutěž v biatlonmanii: Klubové mistrovství (KM)

Zaměstnání/škola: Přírodovědné gymnazium

Redakce: Jak je to zhruba již dlouho, co jsi naskočila do kolotoče v biatlonmanii a co tě vlastně k této hře přivedlo?

Marie: K této hře mě přivedla reklama v televizi při sledování přímého přenosu biatlonu v lednu 2016, pokud si to pamatuji dobře. Reklama mě zaujala, zkusila jsem to a jsem tady do teď.

Redakce: Několik tvých skalních spoluhráčů ví, že jsi začínala jako řadová hráčka v International Clubu, poté jako asistentka. Ovšem tam tenkrát nastali komplikace které vedli k vzniku The Others. Jak vzpomínáš na dobu jako celek, kdy jsi působila v Inter. clubu?

Marie: Ze začátku se mi v internationalu líbilo, ale přišla jsem tam v době, kdy se s ničím moc nehýbalo, začala jsem vodit do našeho klubu čím dál více hráčů a nakonec se ze mě stala asistentka, to jsem vůbec nečekala. Snažili jsme se dosáhnout k vrcholu, ale lidé nade mnou chtěli více za tak krátkou dobu. Mnoho hráčů, především mých herních přátel odešlo a já se nakonec rozhodla jít za nimi a společně jsme založili klub, jaký je nyní. Samozřejmě přeji klubu International mnoho úspěchů, i když je stále občas cítit rivalita.

Redakce: Teď se vraťme do současnosti, Momentálně jsi vůdčí a oblíbenou "hlavou" The Others, které kraluješ již nějaký pátek. Jak jsi spokojená s funkčností klubu a jejich všemi hráči? A byla jsi někdy na pochybách ohledně fungování klubu nebo třeba sebe samotné?

Marie: Nevím, jestli se můžu označit za oblíbenou, na to by byl asi potřeba jiný dotazník... Ale s klubem jsem spokojená, dosáhli jsme mnoha úspěchů, na které jsem velmi hrdá za celý tým. Je samozřejmé, že nejsme bez chyb. Pochyby jsou na místě většinou o prázdninách, protože mnoho hráčů je neaktivních a vy nevíte, zda jsou stále na dovolené nebo se na hru vykašlali, ale můžu hrdě říct, že letošní prázdniny proběhli skvěle. Nevím, zda jsem o sobě někdy pochybovala, možná ze začátku. Když založíte klub, jste tam chvíli úplně sami a to je děsivé, když přijdete z klubu, kde se pořád něco děje. Když klub nastartuje, už je to v pohodě. Práce manažera klubu není moc těžká.

Redakce: Jako první dáma The Others a již zkušená hráčka, jmáš nějaké přání nebo spíše konkrétní cíle, kterých by jsi chtěla jak hráčka nebo s klubem dosáhnout?

Marie: tak daleko nemyslím, jsem ráda za to, co máme teď. Samozřejmě bych chtěla, aby se náš klub ještě časem zlepšil a my dosáhli na plnou klubovnu hráčů. Ale jak mnoho klubů ví ze své skutečnosti, hráči se shání špatně.

Redakce: A teď trochu zabrouzdáme přímo na tvoji osobu :). Co ty a biatlon nebo podobné zimní sporty? Jak jsi na tom a jak se máte s lyžemi rádi?

Marie: Já osobně mám zimní sporty ráda. Biatlon jsem zkoušela a opravdu to není nic lehkého. Já a lyže jsme kamarádi, ovšem s běžkami je to horší, tam jsme ještě nenašli společné téma. Pak samozřejmě ráda bruslím na ledu. To je něco, co žádnou zimu nesmím vynechat.

Redakce: Navštívila jsi už někdy třeba závody v NMNM? a pokud ano, jak se ti líbilo a co tě zaujalo nebo naopak "zhrozilo"?

Marie: V NMNM jsem bohužel ještě nebyla, ale někdy bych tam určitě chtěla zajet.

Redakce: A teď trochu odbočíme od biatlonu, sněhu a hry... Pokud zrovna nestuduješ, co ráda děláš ve volném čase?

Marie: S mým volným časem je to těžké, ale ráda koukám na filmy, je to takové klasické hobby, čtu knížky, ráda tancuji, chodím hrát badminton a ráda jezdím na kole. Teďka mě bohužel žádný jiný koníček nenapadá.

Redakce: Biatlon se jezdí i na kole, tak mě napadá, zda si i tuto verzi zkoušela, ale myslím si, že otázek pro začátek našeho "okénka" bylo už dostatek. Na závěr před křížovou desítkou, je něco co by si chtěla volně říct nebo vzkázat hráčům a hráčkám?

Marie: Jsem ráda, že jsem byla vybrána jako první dotazovaný a ráda bych vzkázala všem našim potenciálním budoucím hráčům: Nebojte se napsat a pojďte k nám, my nekoušeme. A samozřejmě děkuji mým skvělým spoluhráčům bez kterých bychom nebyli tam, kde jsme teď a mé asistentce Lucce, která tento rozhovor uskutečnila. Týmová práce se vždy vyplácí a nejenom u nás.

Redakce: My všichni z The Others děkujeme i tobě, a já osobně děkuju za tvůj čas, který si věnovala tomuto prvnímu rozhovoru! Přeju ti hodně štěstí nejen ve hře ale hlavně v životě! Ať se ti daří a život tě vede správným směrem.

"Desítka"Marie Brožové:

1. Oblíbená činnost? - "spaní"

2. Pivo nebo Víno? - "ani jedno"

3. Nej film? - "To je asi nejtěžší otázka, ale asi Bláznovo zlato"

4. Nej herec/herečka? - "Scarlett Johansson, Reese Witherspoon, Matthew McConaughey. Nejde vybrat jen jeden"

5. Nej styl hudby? - "pop"

6. Wiererová nebo Dahlmaierová? - "Wierer, ale Dahlmeier je taky dobrá"

7. Nej jídlo? - "těstoviny"

8. Nej oblečení v kterém se cítíš? - "tepláky"

9. Město kde žiješ? - "neprozradím"

10. Prozraď jedno jedinné místo kdekoliv na světě, kde by jsis přála být nebo na kterém místě nejraději trávíš čas? - "anglický venkov, je to tam opravdu nádherné. Milí lidé, krásná příroda."

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky